بازیگران چه می کنند. واقعاً آنها چه می کنند. و چه کارهایی با نوشتن ارتباط دارند؟

روز جمعه من در تئاتر شرکت رویال شکسپیر در استرافورد بر ایوان بودم. من به یک نمایشنامه نمی رفتم ، بلکه در یک کنفرانسی برای رهبران مدرسه که با RSC کار می کنند. من و همکار من کریس در آنجا بودیم تا نتایج پروژه تحقیقاتی فعلی را که با همکاری RSC و Tate انجام می دهیم نتیجه بگیریم.

DaOKbmTV4AApn77.jpg-بزرگدر یکی از برنامه های کنفرانس ، بازیگر Niamh Cusack با اجرای انفرادی بانوی مکبث به نمایش درآمد. می دانید ، کسی که شجاعت کشتن شاه را احضار می کند. این کار با خطوط شروع می شود: "خود کریو خاردار است که ورودی کشنده دانکن را در نبردهای من می پیچد ..."

کوزاک سخنرانی را به عنوان یک همسر فداکار انجام داد (راهی که او در حال حاضر این نقش را بازی می کند). از او خواسته شد دو خانم جایگزین لیدی مکبث ، زنی مشتاق به بدگویی با دنیای روح ، و زن را از احضار ارواح بترساند.

هر سه اجرای کوشاک هر دو با هم متفاوت بودند. (و شگفت انگیز است.) بعد از یک دقیقه مکث در شروع هر سخنرانی ، او واقعاً شخصیت متفاوتی پیدا کرد. او موقعیت خود را در صحنه و موقعیت بدنش و همچنین سرعت ، ریتم ، کادنس ، تأکید ، حجم و قوت کلامش تغییر داد. تماشاگران توانستند ببینند كه چگونه تصمیمات بازیگری او از طریق مجموعه بازیگر نقش اولش تحقق یافت. او نحوه استفاده از صدا ، مکان ، زمان ، نگاه و حرکت متفاوت بود.

پس از آن ، همکار تحقیقاتی ما ، ژاکی اوهانلون ، مدیر برنامه های آموزش RSC ، به حضار گفت که آنچه ما دیده بودیم ، تفسیر است. او گفت ، تفسیر یک عمل کلیدی در زندگی بود ، و هنرهایی که صریحاً از آن استفاده می کنند - و آموزش می دهند.

و البته تفسیر یک کلید تحقیق دانشگاهی است. هر رشته دانشگاهی تفسیر می کند. آیا ما در تلاش هستیم تا مشکلی را تعریف کنیم ، عددی را حس کنیم یا پدیده هایی را که مشاهده می کنیم درک کنیم ، تفسیر می کنیم. متونی که می خوانیم ، قطعاتی که جمع آوری می کنیم از طریق تفسیر معقول می شوند.

وظیفه آکادمیک استفاده از فرایندهای تحقیقاتی ، رژیمهای تحقیقاتی است که باعث می شود تعداد ، متن یا تصویر ما به صورت سیستماتیک و دقیق کار کند. و ما این داده ها و کارهای تحلیلی را بطور کامل و به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. ما بسیار سخت تلاش می کنیم تا آشفتگی ایجاد نشود که بتوان از آن جلوگیری کرد.

DYz0pG9XcAImJcf.jpg-large.jpeg

اما ما تفسیر می کنیم. ما همه راه را تفسیر می کنیم.

و ما تلاش می کنیم تا تفسیر خود را به نگارش درآوریم. بعضی اوقات ممکن است ما به صورت تصویر یا حرکات یا صدا و همچنین کلمات کار کنیم - اما اساساً تفسیر دانشگاهی گفته می شود و نوشته می شود. کلمات ابزار تفسیری ما هستند.

این بدان معنی است که ما باید یک رپرتوار نوشتن را بسازیم که به اندازه بازیگر انعطاف پذیر باشد. بسته به آنچه ما می خواهیم بگوییم ، و چه کسی به آن ، از مجموعه مکتوب دانشگاهی خود انتخاب می کنیم. ما تصمیم می گیریم و انتخاب می کنیم.

کارنامه نویسندگی ما شامل ژانری است که ما از آن استفاده می کنیم - مقاله ژورنال ، وبلاگ ، مقاله مخالف - این مشخص می کند که آیا ما در حال نوشتن استدلال ، پرتره ، گزارش ، داستان هستیم. یک کارنامه نویسنده آکادمیک شامل انتخاب کلمات ما نیز می شود - چقدر فنی ، چقدر واقعیت ، چقدر غیر منتظره ، چقدر محاوره ای. این شامل قرار دادن جملات و پاراگراف ها در کنار هم است. این شامل چگونگی استفاده از استعاره ، تشبیه ، و اینکه آیا از صفت ها و قید های کم مصرف استفاده می کنیم یا زیاد است. این شامل اعمال شوخ طبعی و تخیل ما از طریق نامگذاری و فریم کردن است.

کارنامه نوشتن آکادمیک ما ثابت نیست و در زمان ثابت است. این می تواند چیزی باشد که ما با گذشت زمان آگاهانه به آن اضافه کنیم. که ، مانند بازیگر ، همچنان سنگفرش و پیشرفت می کنیم.

با نزدیک شدن به تابستان آکادمیک در نیمکره شمالی - هرچند که این هنوز برای من به نظر می رسد - مهم است که خوانشی را جمع آوری کنیم که به تربیت تفسیر نویسنده ما بپردازد. این ممکن است به صورت مونوگرافی دانشگاهی یا مجموعه ای از مقاله های مجله PDF خوانده نشده باشد. یا ممکن است غیر داستانی ، شعر یا داستان باشد.

و شاید ، گرفتن برگ دیگری از بازیگر ، شاید تابستان زمان استراحت باشد - و همچنین کمی تمرین و برخی بازی. زمان برای لحظات کوچک لذت بردن از چیزهای لذت بخش ، زمان برای آزمایش نوشتن تفسیرهایی که ممکن است به نوعی در یک عملکرد عمومی تمام شود یا نباشد.

اما البته نه به هزینه بهبودی از سال.

باقی مانده. خواندن. تفسیر. نوشتن. باقی مانده.

پیوندها: به برنامه آموزش RSC علاقه دارید؟ یا پروژه تحقیقاتی ما ، یادگیری و تعامل هنر پیگیری - TALE؟